سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشیانه

حوادث کوتاه از کشور

حوادث کوتاه از کشور

کشف نورجیزک
سرویس شهرستان ها: 398 عدد نورجیزک از فردی به نام رضا- ح 24 ساله در قم کشف شد. این موادمخدر در 2 کیسه نایلونی قرار داشت. نامبرده دستگیر شد.
3 حادثه و 3 کشته
تبریز- خبرنگار کیهان: سه حادثه رانندگی در آذربایجان شرقی 10 کشته و مجروح برجای گذاشت. در تصادف تریلر با پیکان راننده پیکان به نام بیوک- الف در دم جان سپرد و 7 نفر از سرنشینان دو خودرو به شدت زخمی شدند. همچنین برخورد خودرو پژوپارس با گاردریل آزادراه تبریز-زنجان منجر به مرگ راننده شد. در سومین حادثه رانندگی نیز عابر پیاده ای در تصادف با پیکان کشته شد.
مرگ در زیر آوار
ساری- خبرنگار کیهان: در جریان گودبرداری غیراصولی برای احداث ساختمانی در ساری دیواره های ساختمان در حال احداث فرو ریخت و در نتیجه آن 2 کارگر در زیر آوار قرار گرفتند. در اثر این حادثه علی اکبر ولی نژاد به علت شدت جراحات وارده قبل از انتقال به بیمارستان جان سپرد و علی عرب 30 ساله نجات یافت. این حادثه بر اثر بی احتیاطی در عملیات کنده کاری و گودبرداری بیش از حد مجاز روی داد.
پدر و پسر سارق
قم- خبرنگار کیهان: پدر و پسری به نام های محمدرضا- ک 54 ساله و عباس ک 20 ساله در حین سرقت باطری خودرو در قم دستگیر شدند.
دستگیری گلدکوئیست ها
مشهد- ایرنا: 18 نفر از اعضای شرکت هرمی گلدکوئیست در مشهد دستگیر شدند. این عده در منزلی حوالی بلوار آب و برق این شهر به دام افتادند. در بازرسی از این خانه تعدادی جزوات آموزشی مربوط به شرکت هرمی کشف شد.
سلاح های غیرمجاز
گرگان- ایرنا: هفت قبضه سلاح غیرمجاز طی هفته گذشته در استان گلستان کشف شد. طی این مدت 11 هزار و 818 حلقه سی دی غیرمجاز، 21 دستگاه تجهیزات گیرنده ماهواره و بیش از 2500 لیتر مشروبات الکلی داخلی و خارجی کشف شد. همچنین 11 قاچاقچی در این استان دستگیر شدند.
کشف کریستال
مشهد- ایرنا: پلیس مرزی تایباد در درگیری با اشرار مسلحی که قصد تجاوز به خاک کشور را داشتند درگیر شدند و پس از پاکسازی منطقه 14کیلوگرم کریستال را کشف کردند.
سیمان قاچاق
قم- خبرنگار کیهان: 40 تن سیمان فله قاچاق از مصالح فروشی های سطح شهر قم کشف شد. سیمان های کشف شده خارج از شبکه توزیع و بالاتر از قیمت مصوب به فروش می رسید.
کالای قاچاق
تبریز- خبرنگار کیهان: پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از یک دستگاه اتوبوس در محور تبریز به تهران مقادیر زیادی کالای قاچاق به ارزش 450 میلیون ریال که به طرز ماهرانه ای در جعبه و کف اتوبوس جاسازی شده بود کشف کردند