سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشیانه

اعتراض پرستاران به سریال «اغما»

اعتراض پرستاران به سریال «اغما»

 سازمان نظام پرستاری نسبت به آنچه کم توجهی به نقش و نوع کار پرستاران در سریال «اغما» می‌نامید، در نامه‌ای اعتراض جامعه پرستاری درباره‌ی این سریال را اعلام کرد.

روابط عمومی سازمان نظام پرستاری به درخواست پرستاران سراسر کشور، با ارسال نامه‌ای به صدا و سیما در خصوص پخش سریال «اغما» اعتراض خود را به رویه مخدوش کردن جایگاه جامعه خدوم و زحمتکش پرستاری و جبران موارد مطرح شده در این سریال از سوی عوامل تولید کننده آن اعلام کرده است.

در این نامه آمده است: متاسفانه نه تنها عوامل تهیه‌کننده، کارگردان و نویسنده محترم این سریال از وضعیت، نوع کار و وظایف پرستاری کشور بی‌اطلاعند، بلکه مشاورین محترم پزشکی این سریال نیز که در تیراژ برنامه نام آن‌ها ذکر می‌شود ظاهرا هیچ گاه محیط بیمارستان و نوع کار در بخش‌های مختلف، به خصوص بخش مراقبت‌های ویژه و کاری که پرستاران در این بخش‌ها انجام می‌دهند را ندیده و درک نکرده‌اند.

لازم به ذکر است: سازمان نظام پرستاری در این نامه آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره، همکاری و هم فکری به نویسندگان، تهیه‌کنندگان و کارگردانان محترم رسانه ملی برای ارتقاء سطح کیفی فیلم‌ها و سریال‌ها اعلام کرده است.