سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشیانه

همه بازیها تحت تاثیر دربی شصت و سوم


همه بازیها تحت تاثیر دربی شصت و سوم
 هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر در حالی از فردا با برگزاری هفت بازی آغاز می شود که تمام این باز ها تحت تاثیر دیدار برزگ هفته بین استقلال و پرسپولیس قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر در شرایطی از فردا آغاز می شود که اکثر نگاه های علاقمندان به فوتبال به دیدار روز یکشنبه تیم های استقلال و پرسپولیس است. دیداری که تجربه نشان داده اکثرا زیبا نبوده و نتیجه آن برخلاف تصور علاقمندان و کارشناسات فوتبال رقم خورده است.


این بازی جدا از تقابل دو تیم سنتی برای آنها اهمیت ویژه ای دارد. برای پرسپولیس از آن جهت که می تواند با برتری در این بازی جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کند و با امیدواری بیشتر برای کسب قهرمانی نیم فصل تلاش کند. برای پرسپولیس نتیجه تساوی هم بد نیست البته اگر پیش از آن سپاهان مقابل استقلال اهواز امتیاز از دست داده باشد.


... واما استقلال. تمام امید حجازی به این بازی است. برد در این بازی یعنی فراموش شدن تمام ناکامی ها و زنده شدن امید برای آینده . استقلال می تواند با شکست پرسپولیس چشم انتظار روزهای روشنی باشد که در تقابل با تیم های قعر جدولی انتظار این تیم را می کشد. اما اگر استقلال ببازد. خداحافظی با حجازی قطعی است حتی اگر حمایت های فتح الله زاده پشت سرش باشد. آن وقت شاید نوای سکوها عوض شده و شعارهایی شنیده شود که قطعا به مذاق حجازی و حامیانش خوش نخواهد آمد.


یکی دیگر از دیدارهای حساس هفته نهم دیدار تیم های استقلال اهوازبا سپاهان است. نایب قهرمان دوره گذشته لیگ برتر به مصاف یکی از مدعیان قهرمانی امروز لیگ می رود. تقابل اندیشه های لوکا و کریمی می تواند بازی جذابی را یک روز پیش از دربی رقم بزند.


تیم فوتبال سایپا نیز پس از یک هفته استراحت که به علت سفر سرمربی و چند بازیکن این تیم به اتریش صورت گرفت این هفته به کوران مسابقات بازخواهد گشت. سایپا برای صعود به رده های بالای جدول باید حریف شیرین فراز کرمانشاه را در خانه اش مغلوب کند.


- برنامه دیدارهای هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر به شرح زیر است:


شنبه - 21/7/86
* استقلال اهواز - فولاد مبارکه، ساعت 15، ورزشگاه تختی اهواز
* ذوب آهن - پگاه گیلان، ساعت 15، ورزشگاه فولاد شهراصفهان
* ملوان انزلی - صباباتری، ساعت 15، ورزشگاه تختی انزلی
* پاس همدان - ابومسلم مشهد، ساعت 15، ورزشگاه قدس همدان 
* صنعت مس کرمان - برق شیراز ، ساعت 15، ورزشگاه سلیمی کیا کرمان
* مقاومت شهید سپاسی - پیکان، ساعت 15، ورزشگاه حافظیه شیراز
* شیرین فرازکرمانشاه - سایپا، ساعت 15، ورزشگاه آزادی کرمانشاه
یکشنبه - 22/7/86
* راه آهن- صنعت نفت، ساعت 15، ورزشگاه اکباتان تهران
* استقلال تهران - پرسپولیس، ساعت 15:30، ورزشگاه آزادی تهران