سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشیانه

علی آبادی پدر خانواده پرسپولیس است / برای قهرمانی باید در دربی پ

علی آبادی پدر خانواده پرسپولیس است / برای قهرمانی باید در دربی پیروز شویم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: علی آبادی رئیس مجمع باشگاه است و اگر می گوییم پرسپولیس یک خانواده است، پس رئیس سازمان تربیت بدنی هم پدر این خانواده هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب کاشانی با تکذیب اخباری که وی را متهم به بیان مسائلی علیه سازمان کرده است، ضمن بیان مطلب فوق افزود: این مسائل صحت ندارد، امروز اعلام می کنم که در این مورد با رسانه ای مصاحبه نکردم زیرا بین پرسپولیس و سازمان درگیری معنی ندارد.

وی ادامه داد : پاسخگویی به مردم وظیفه همه ماست چرا که ما به خاطر مردم اینجا هستیم و بیش ازیک امانتدار نیستیم اما طی دو سه روز گذشته هم کسالت شدیدی داشتم و طبق تجویز دکتر باید استراحت می کردم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین تاکید کرد: متأسفانه این روزها خیلی از اتفاقات را به ما و دیگران نسبت می دهند. چرا باید از اینکه رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس، رئیس فدراسیون فوتبال باشد، نگران باشیم. البته قرارهم نیست که این مسائل برای ما یا استقلال امتیازخاصی همراه داشته باشد. اما قطعا ضرری هم درکارنخواهد بود. بطورقطع علی آبادی با جایگاهی که دارند خودشان همه موارد را در نظر می گیرند.

وی درپاسخ به این سوال که نگران مشکلات مالی باشگاه نیست،خاطرنشان کرد : نگران هستم اما انشاءا... این مشکلات برطرف می شود. این کمک هم دیر و زود دارد، اما به امید خدا سوخت و سوز ندارد.

کاشانی با تکذیب مجدد نقل قولی از وی که سازمان را به پرداخت مخفیانه کمک مالی به استقلال زیرسوال برده بود، اظهار داشت:  از بعضی دوستان تعجب می کنم، زیرا چنین صحبتهایی را مطرح نکردم. من چه زمانی گفته ام به استقلال کمک مخفیانه می شود که خودم خبر ندارم و این حرفها را از خودشان نوشته اند.

وی با اشاره به این موضوع که به طورحتم کادرفنی نقاط ضعف و قوت استقلال را شناسایی کرده است، درمورد دیدار دربی تهران افزود:  امیدوارم یک بازی سالم و زیبا را از جانب دوتیم شاهد باشیم، اما پرسپولیس برای اینکه درکورس قهرمانی بماند چاره ای جز پیروزی برابر استقلال ندارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه تصور پیروزی آسان برابر استقلال به دلیل شکست اخیرش تصوری غلط است، تصریح کرد: بازیکنان باید سعی کنند برخلاف حریف به جای احساسات ازمنطق فوتبالشان استفاده کنند. بازی استقلال با سپاهان هم ملاک نیست. سپاهان آن روز تحت تاثیر بازی با الوحده بود و استقلال هم به ما فکرمی کرد، ولی درکل ما درمسیرقهرمانی، تیم های سپاهان، صباباتری و سایپا را رقیبان خود می بینیم که باید بتوانیم از آنها فاصله بگیریم.

کاشانی درپایان گفت: سازمان تربیت بدنی سال پیش برای پیروز میدان 100 میلیون تومان و برای برنده اخلاق هم 100 میلیون تومان پاداش درنظر گرفته بود. من سال گذشته نبودم، ولی الان از آن اقدام تشکرمی کنم، چون واقعا روی افزایش کیفیت مسابقه و رعایت مسائل اخلاقی تاثیر بسزایی گذاشته بود.