سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشیانه

ابرازعلاقه دومین شرکت بزرگ هواپیمایی انگلیس جهت اجاره هواپیما به

ابرازعلاقه دومین شرکت بزرگ هواپیمایی انگلیس جهت اجاره هواپیما به ایران
مدیرعامل دومین شرکت بزرگ هواپیمایی انگلستان از تمایل این شرکت برای همکاری مشترک با شرکتهای هواپیمایی ایرانی در زمینه های مختلف از جمله اجاره هواپیما به ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نایجل ترنر ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تهران این مطلب را در پاسخ به پرسش خبرنگاری که پرسید آیا شرکت "بی ام آی" انگلستان برای همکاری مشترک با شرکتهای هواپیمایی ایرانی در زمینه های مختلف همچون اجاره هواپیما به ایران برنامه ای در دستور کار دارد، اعلام کرد.

وی گفت: با توجه به اطلاعی که از وضعیت صنعت حمل و نقل هوایی ایران داریم، به سفیر ایران در انگلیس اطلاع داده ایم که اگر از طریق مجاری قانونی عمل کند، این شرکت مایل است با همتایان ایرانی خود درباره زمینه هایی که شما ( خبرنگار ) مطرح کردید، همکاری داشته باشد.

ترنر در ادامه از تعطیل شدن پروازهای شرکت بریتیش ایرویز به ایران تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: شرکت "بی ام آی" انگلیس با خریداری خط هوایی "بی مد" که متعلق به شرکت بریتیش ایرویز بود، پروازهای روزانه تهران-لندن و بالعکس را انجام خواهد داد.

مدیرعامل دومین شرکت بزرگ هواپیمایی انگلستان اعلام کرد پروازهای این شرکت در این مسیر از 28 اکتبر ( 6 آبان ) آغاز می شود. پروازهای این شرکت از 28 اکتبر تا سوم نوامبر از طریق فرودگاه مهرآباد و از چهارم نوامبر به بعد از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) انجام خواهد شد.

خبرنگاری از وی پرسید که با توجه به احتمال تحریم ایران، چرا این شرکت قصد دارد از 28 اکتبر پروازهای مستقیم از تهران به لندن و بالعکس برقرار کند؟ ترنر پاسخ داد: بازار ایران، بازار بسیار جذابی برای ما است و این مسئله که شما ( خبرنگار)مطرح کردید، مشکل کوتاه مدت خواهد بود و شرکت به منافع بلند مدت خود در ایران می نگرد.

وی ادامه داد: همچنین احتمال دارد پروازهای این شرکت از لندن به تهران و بالعکس در آینده به روزانه دو پرواز افزایش یابد. به گفته ترنر، این شرکت بیش از 70 هواپیمای ملکی در اختیار دارد.