سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشیانه

همکاری یاهو و eBay برای مبارزه با حملات فیشینگ

همکاری یاهو و eBay برای مبارزه با حملات فیشینگ
یاهو و eBay در مبارزه با حملات فیشینگ در حال ارائه فناوری جدیدی هستند که ایمیل های جعلی را که به امضای eBay و PayPal برای کاربران ارسال می شود، مسدود می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این اقدام در راستای مبارزه با حملات فیشینگ در وب انجام می شود. تلاش های فیشینگ در حقیقت پیام های ناخواسته ای است که با هدف دسترسی به اطلاعات شخصی کاربرانی که از سیستم های پرداخت اینترنتی و حساب های بانکی الکترونیکی استفاده می کنند، ارسال می شود.

eBay و PayPal بخشی از این شرکت برای پرداخت های روی وب، سیستم های انفورماتیکی خود را برای فعال کردن یک استاندارد فناوری جدید با عنوان DomainKeys (کلیدهای دامنه) که یاهو مخترع آن است به روز کرده اند.

براساس گزارش رویترز، این فناوری به یاهو این امکان را می دهد که مانع ورود ایمیل های ناخواسته (هرزنامه) مظنون به حملات فیشینگ و یا حملات انفورماتیکی دیگر به صندوق پست الکترونیکی کاربران خود شود.

این فناوری پیشرفته از هفته های آینده روی آدرس های پست الکترونیک تمام کاربران Yahoo! Mail دنیا فعال می شود و همزمان eBay و PayPal نیز با هدف ممانعت از تلاش های فیشینگ سیستم های خود را با این فناوری سازگار می کنند.

بنابراین گزارش، همچنین eBay اولین نسخه بتای برنامه "دسکت تاپ" خود را در دسترس عموم قرار داد.

این برنامه به این پرتال مردمی حراج های اینترنتی این امکان را می دهد که خدمات خود را حتی در حالت آفلاین نیز ارائه کند.

این برنامه برپایه سکوی "ایر" (Adobe Integrated Runtime) استوار شده است و در نسخه های مناسب برای رایانه های شخصی و رایانه های "مک" در دسترس قرار دارد.