سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشیانه

انتخابات پر غوغایی در پیش داریم/ درصد ائتلاف‌مان با اصلاح‌طلبان

انتخابات پر غوغایی در پیش داریم/ درصد ائتلاف‌مان با اصلاح‌طلبان معلوم نیست
دبیر کل حزب اعتماد ملی پیش بینی کرد که در 24 اسفند سال جاری انتخابات پر غوغایی در پیش خواهیم داشت.

حجت الاسلام مهدی کروبی دبیر کل حزب اعتماد ملی درگفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: اکنون خیلی سخت است که بگوئیم چند درصد به ائتلاف خواهیم رسید چون در این بین باید دید چه گروه‌هایی فعالند با چه گروه‌هایی به تفاهم خواهیم رسید و چه افرادی ثبت نام خواهند کرد ا

دبیر کل اعتماد ملی با بیان اینکه طی آخرین تصمیماتی که اتخاذ شده حزب اعتماد ملی در انتخابات مجلس هشتم حضور گسترده و جدی خواهد داشت، افزود: بخشی از لیست تهران به زودی از اعضای حزب مشخص خواهند شد و بخشی دیگری از این لیست از نیروهای همفکر و نزدیک به اعتماد ملی انتخاب می شوند.

کروبی با اشاره به فعالیت شاخه های ستاد حزب اعتماد ملی که ماههاست تشکیل شده است، اظهار داشت: هم اکنون در شهرستان ها به طور جدی در حال فعالیت هستیم تا در سراسر کشور به یاری خدا حضوری گسترده درانتخابات مجلس هشتم داشته باشیم .

دبیر کل حزب اعتماد ملی به انجام فعالیتهای کمیته صیانت از آرا در حزب خود اشاره کرد و افزود: فعالیت های این کمیته در حال انجام است و می خواهیم از این طریق کاری کنیم که کنار هر صندوق نیروهای مورد پسند ،معتدل ، قاطع و شجاع از آرای کاندیداها صیانت کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا شما بین 35 تا 40 هزار نیرو برای حضور در تمامی شعب اخذ رای و نظارت بر صندوق های آرا در کشور دارید یا خیر؟  پاسخ داد: ما آدمهایی می خواهیم که اندکی قانون را بدانند و علاوه بر آن روحیه ای حفاظت از رای داشته باشند.

کروبی  تاکید کرد: که هم اکنون بخش عمده ای از نیروهایی کمیته صیانت از آرا در حال فعالیت هستند و پس از ماه مبارک رمضان آموزش این افراد برای انجام وظایف خود در پای صندوقهای اخذ رای آغاز خواهد شد.

دبیر کل حزب اعتماد ملی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: علی رغم هم زمانی این روز با شبهای احیا فضای مطلوبی ایجاد شده است و حضور مردم بسیار گسترده و شایسته است.