سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشیانه

تلفن همراه جدیدی برای کاربران حرفه ای عرضه می شود

"نوکیا" تولید کننده شماره یک بازار جهانی تلفن همراه، محصول جدید خود از تلفن های همراه سری "ای" را برای کاربران حرفه ای عرضه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این محصول جدید "نوکیا E51" نام دارد. ویژگی خاص این دستگاه استفاده آسان، ورود بسیار سریع و ادغام با مجموعه ای از برنامه های جانبی مهم است.

E51 یک تلفن همراه هوشمند باریک و ایده آل برای کاربران حرفه ای است که در کوتاه ترین زمان ممکن باید با شرکت ها و افراد مختلف تماس برقرار کنند.

کاربران این تلفن همراه به خاطر راه حل های جدید نوکیا در ارتباطات همراه، می توانند در یک دستگاه از تلفن همراه ، ایمیل، پیام گیر، عملکردهای تلفن همراه شرکتی، محاسبه هزینه ها و صندوق صوتی استفاده کنند.

این تلفن همراه مجهز به کلیدهای یکبار لمس است. به کمک این کلیدها، کاربر می تواند تنها با یک کلیک به عملکردهایی مثل ایمیل، تماس ها، تقویم و صفحه اصلی دسترسی داشته باشد.

E51 همچنین قابلیت اتصال به شبکه های بی سیم محلی و راه یابی به اینترنت را دارد. به علاوه، از طریق راه حل های ارتباطات موبایل مثل " Nokia Intellisync Call Connect" محصول شرکت سیسکو و " Nokia Intellisync Call Connect" محصول شرکت آلکاتل با سیستم های تلفن های همراه شرکتی ادغام شود. این راه حل ها به شرکت ها کمک می کنند که هزینه های تماس های بین المللی خود را روی شبکه های شرکتی "اینترنت پروتکل" کاهش دهند.

براساس گزارش کاتاوب، این تلفن همراه برای کاربرانی که مایلند از اتصالات پهنای باند برای ورود به شبکه اینترنت موبایل استفاده کنند، تلفن ایده آلی بشمار می رود.

همچنین در این مدل از سری "ای" برنامه جانبی Gizmo از طریق برنامه " Nokia Download!" در دسترس قرار دارد. این برنامه امکان برقراری تماس های تلفن از راه اینترنت را فراهم می کند.

از بین امکانات شخصی این تلفن همراه می توان به رادیو اف ام، پخش کننده موسیقی، پخش کننده چند رسانه ای، دوربین دو مگا پیکسلی، مرورگر نوکیا برای ورود به سرویس های مختلف اینترنت از جمله "ویندوز لایو"، هات میل، مسنجر و ورود به Yahoo Go! اشاره کرد.

Nokia E51 در تمام دنیا از سه ماهه آخر سال 2007 به قیمت 350 یورو در دسترس قرار خواهد گرفت.