آشیانه

توطئه دشمنان با رهنمودهای مقام رهبری ناکام مانده است

توطئه دشمنان با رهنمودهای مقام رهبری ناکام مانده است
 جامعه اهل سنت استان سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه ای خواستار برخورد شدید ماموران با عوامل استکبار، مخلان امنیت و افراطیون قومی و مذهبی شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر در زاهدان در این بیانیه آمده است : قطعا افرادی که در شب معنوی قدر و شهادت مولا علی (ع) دست به چنین جنایت هولناکی زده اند بویی از اسلام نبرده و مسلمان نیستند. کسانی که قرآن مقدس ترین کتاب دنیا را مورد هتک حرمت قرار دادند و با حمایت ایادی استکبار به ویژه آمریکا که همراه در صدد ضربه زدن به اسلام هستند و کفر تمام وجود شان را فرا گرفته و سعی شان بر این است تا با راه انداختن تفرقه بین فرقه های مذهبی، جنگ نرم را راه اندازند اما همواره این توطئه دشمنان با رهنمودهای مقام رهبری، تدبیر مسئولان نظام و هوشیاری مردم شیعه و سنی ناکام شده است.

این بیانیه با اشاره به تلاش و مجاهدت روحانیون متعهد که همواره ضمن پایداری وحدت و همدلی در بین مردم، مذاهب و قومیتها دسیسه های دشمنان را با شکست روبرو کرده اند می افزاید : این امر سبب شده تا دشمنان با ضربه زدن به جامعه روحانیت و به شهادت رساندن حجت الاسلام "توکلی" امام جماعت روستای افتخار آباد خاش به دنبال پیش برد اهداف شوم خود باشند.

اهل سنت سیستان و بلوچستان در پایان خواستار شناسایی عوامل حادثه اخیر و برقراری امنیت کامل مراسم شب احیا 23 ماه مبارک رمضان شده اند.

حجت‌الاسلام "مهدی توکلی" امام جماعت و روحانی اعزامی به روستای افتخار آباد شهرستان خاش سه شنبه شب در آیین سوگواری شب بیست و یکم ماه رمضان توسط اشرار مسلح بشهادت رسید.

شهید روحانی مهدی توکلی در حوزه‌های علمیه زابل و قم به فراگیری علوم دینی اشتغال داشت و مدت دو سال امامت جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) روستای افتخار آباد خاش را عهده دار بود.