سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشیانه

طرح اکرام ایتام همزمان با سالروز شهادت حضرت علی (ع)

طرح اکرام ایتام همزمان با سالروز شهادت حضرت علی (ع)
به منظور حمایت مالی و معنوی از کودکان یتیم در روز شهادت حضرت علی (ع) و در آخرین روز از هفته اطعام و اکرام، مرحله دیگری از طرح اکرام ایتام از سوی کمیته امداد امام خمینی( ره ) در سراسر کشور اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر ، ستاد احسان و نیکوکاری کمیته امداد اعلام کرد: با توجه به استقبال مردم ، پایگاههایی در روز 21 ماه مبارک رمضان در سراسر کشور در نظر گرفته شده که آماده پذیرش حامیان نیکوکار داوطلب شرکت در طرح اکرام ایتام است.

براساس این گزارش، نیکوکاران و حامیان می توانند روز چهارشنبه 21 ماه مبارک رمضان با مراجعه به این پایگاهها ضمن ثبت نام حمایت مالی و معنوی یک یا چند کودک یتیم را با پرداخت ماهیانه ده هزار تومان برای یک سال یا بیشتر عهده دار شوند.

این گزارش می افزاید، پایگاههای طرح اکرام ایتام در تهران با همکاری صدا و سیما در حسینیه ارشاد و محل برگزاری جشن رمضان واقع در تالار بزرگ وزارت کشور وهمچنین امام زاده صالح از ساعت 30/9 صبح تا پایان شب به اجرا در می آید.

ستاد احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار امیدواری کرده است تا درایام پرفیض لیالی قدر و شهادت بزرگ حامی محرومان ابوالایتام حضرت علی (ع) شاهد حضور گسترده مردم روزه دار و نیکوکار کشورمان در پایگاههای طرح اکرام ایتام و کمک هر چه بیشتر به کودکان یتیم باشیم.

براساس این گزارش، علاوه بر پایگاهها و دفاتر این نهاد، شماره حساب 1122 بانک ملی ایران شعبه کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور کمک به کودکان یتیم و مشارکت در طرح اکرام ایتام اختصاص یافته است.

لازم به ذکر است ، پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد ، به نشانی WWW.emdad.ir جهت اطلاع بیشتر در اختیار هموطنان است